Charakterystyka hamulców EBC

Charakterystyka hamulców EBC

Tarcze hamulcowe EBC cieszą się od wielu lat niesłabnącą popularnością wśród użytkowników jednośladów. Ta grupa asortymentowa pasuje do większości modeli pojazdów dostępnych na rynku. W swojej ofercie EBC posiada cztery rodzaje tarcz. Czym zawdzięczają sobie sukces? Dlaczego motocykliści wybierają właśnie je.

Typy tarcz EBC

Pierwsze z nich to organiczne, które udanie zastępują tarcze seryjne. Charakteryzują się sporą wytrzymałością oraz wysoką skutecznością hamowania. Współpracują świetnie z klockami z serii FA, a także TT do użytku sportowego, motocrossu, kiedy to ważna jest siła hamowania, a w szczególności trwałość. kolei tarcze hamulcowe EBC typu GPFA przeznaczone są specjalnie na tor wyścigowy, cechuje je wzmożone zachowanie najwyższej stabilności temperaturowej przy wysokim współczynniku tarcia.

Docenisz ciszę i trwałość

Dla motocyklistów, którzy oczekują cichego hamowania producent przygotował tarcze hamulcowe EBC  z serii USR. Powlekane są innowacyjną technologią, która skutecznie zabezpiecza je przed korozją.  Z kolei użytkownicy, którzy chcą zadbać o estetyczne wrażenia powinni skorzystać z serii Blade Disc, które ponacinane są we wzory w kształcie litery „V” i są także niezwykle trwałe. To także skuteczny system odprowadzania wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.

Inne podzespoły EBC wpływające na skuteczność hamowania

Nie same tarcze hamulcowe EBC odpowiadają za skuteczność zatrzymania jednośladu. Także szczęki hamulcowe są jakościowe bardzo dobre, a do zestawu dołączona jest także mocna sprężyna. Dzięki temu siła hamowania jest znacznie lepsza niż od wielu zamienników dostępnych na rynku. W ofercie EBC znajdziemy też przewody hamulcowe w stalowym oplocie. Są one testowane w kabinach ciśnieniowych zaraz po wyprodukowaniu. Producent przewiduje na nie dożywotnią gwarancję w razie wykrycia jakichkolwiek wad lub uszkodzeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back To Top